Скрипторий: Mirror wolf (howl of the wild) - pf2.ru
Войти

Скрипторий: Monster - mirror wolf (howl of the wild)

Назад к списку всех объектов Howl Of The Wild
Как это работает Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.
Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
  • Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
    После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
    Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории.
  • Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
  • После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
  • Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.

СТАТУС:

НЕТ ПЕРЕВОДА

Monster - mirror wolf (howl of the wild)

Mirror Wolf
Creature 7
Description
Swift guides are often among the first spirit guides to respond to threats, and they're said to move with such incredible speed that it's impossible to tell whether they're one or many until the battle is resolved.

Recall Knowledge - Beast ( Arcana, Nature): DC 23
Unspecific Lore: DC 21
Specific Lore: DC 18
Source Howl of the Wild
Perception +18; low-light vision, scent (imprecise) 30 feet
Languages Common; truespeech
Skills Acrobatics +15, Athletics +12, Intimidation +11, Stealth +19, Survival +17
Str +3, Dex +6, Con +2, Int +1, Wis +3, Cha -2
AC 24; Fort +14, Ref +19, Will +15
HP 117; Immunities disease, paralyzed, poison, precision; Resistances all damage 7 (except force, ghost touch, spirit, or vitality; double resistance vs. non-magical)
Visage Strike 5 Trigger A creature adjacent to the mirror wolf's visages damages mirror wolf's ally; Effect The mirror wolf teleports to the visage's spot, destroying the visage, and makes a jaws Strike.
Speed 35 feet
Melee 1 jaws +17 [+12/+7] ( magical), Damage 2d8+8 force plus Knockdown Primal Innate Spells DC 22; 3rd revealing light; Constant (5th) truespeech
Bond with Mortal ( mental, primal) Frequency once per day; Effect The spirit guide spends 10 minutes to form a bond with a mortal creature. While the bond exists, the spirit guide increases their current and maximum Hit Points by 14, gains a +2 status bonus to their attack and damage rolls, and can communicate telepathically with the bonded mortal as long as the two beings are on the same plane. The spirit guide can only be bonded with one mortal at a time, and they can take this action again to end the bond or to form a new bond (which also ends the old bond). The bond also ends if the spirit guide or the mortal dies.
This bond strengthens the spirit guide's connection to the Universe. While bonded, the spirit guide loses the incorporeal and spirit traits, loses their immunity to disease, paralysis, and poison, along with their resistance to all damage, and changes their Strikes to deal the appropriate amount of physical damage (typically piercing or slashing) instead of force damage.
Bonded Strike 2 Requirements The mirror wolf is currently Bonded with a Mortal; Effect The mirror wolf makes a jaws Strike. If this attack hits, the bonded mortal can spend their reaction to Strike the same target. Lingering Assailant ( illusion, visual) The mirror wolf attacks with such speed it leaves a visage of itself behind. When the mirror wolf Strikes, they leave behind a visage in an adjacent square. The visage is treated as an ally for effects such as flanking and pack attack. A visage has AC 10 and 1 HP and lasts for 1 round. Pack Attack The mirror wolf's Strikes deal 1d8 extra damage to creatures within reach of at least two of the mirror wolf's allies. Strafing Strike 2 The mirror wolf makes a jaws Strike against a creature within range. The mirror wolf can then Stride and make a second jaws Strike against the same creature.